A. Bina aidatlarının tahsil edilmesi, (Zamanında ödemeyenlere genel kurulda alınan karar gereği Gecikme zammı uygulanır. Gecikme zammı binaya gelir olarak kaydedilir.)
B. İkazlara rağmen aidatlarını ödemeyenlere ilişkin icra ve haciz işlemlerinin yapılması, (Avukatlık ücretleri ve masraflar borçludan tahsil edilir, ayrıca binadan tahsil edilmez.)
C. Muhasebe kayıtlarının tutulması ve bilançoların hazırlanması, (İstenildiği an şirketimizden veya "www.ucarkus.com.tr" sayfamızdan binanızın şifresiyle girerek bilanço, gelir-gider dökümünü alabilirsiniz.)
D. Bina görevlisinin İş Kanunları çerçevesinde SGK dosyasının hazırlanması, primlerin ödenmesi.
E. İşletme projesinin hazırlanması ve tebliği,
F. Bina içi yönetimince izin verilen ödemelerin yapılması, (Elektrik Faturası, Su Faturası, Doğalgaz Faturası, asansör bakım ücretleri, maaş, vs.)
G. Web Sitesi Yayın Hizmeti; Bina yöneticisinin zan altında kalmaması için yapmış olduğu işlemlerin, www.ucarkus.com.tr adresimizde yayınlanması.
Genel kurulda % 51 çoğunluk İle karar defterine yetki kararı alıp;
bizi yetkilendirmeniz, ayrıca geçen dönem borçluların ayrıntılı şekilde ve kasa devrinin karar defterine yazılması gerekmektedir.
Hizmet süremiz genel kurul kararıyla sınırlıdır. Sonraki genel kurullarda süre uzatılarak göreve devam edilebilir.
Aidat ödemelerinizi Nakit, Kredi kartı ve mail-order olarak şirketimize, ödeme noktalarımıza veya binanıza ait bankadaki hesabınıza Türkiye'nin her yerinden masrafsız yatırabilmektesiniz.Bina sakinleri; web sitemiz üzerinden BİNA hesaplarını inceleyebilir, online aidat ödemelerini yapabilirler.