"Binamızın Aidat tahsilat işinin ……/..../20…. - ..../…./20…. dönemi ve aynı zamanda şirkete devirden önceki dönem borçlarını da tahsil etmesi için;
UÇARKUŞ BİNA YÖNETİM ORG. ARACILIK HİZ. TİC. LTD.ŞTİ.’ne yetki verilmesine, şirketin gerek bina sakinlerine ve gerekse üçüncü şahıslara karşı ihtar çekmeye, ödenmeyen alacaklara (aidat, gaz vs.) %5 gecikme zammı uygulayarak icra takibi yapmaya, dava açmaya, binamız adına dilediği bankada hesap açmaya, internet bankacılığı şifresi almaya ve açılmış olan hesaba para yatırmaya, çekmeye hesap üzerinde tasarrufta bulunmaya, binamız adına ilgili vergi dairesinden vergi kimlik numarası almaya ve Sosyal Güvenlik Kurumundan dosya açmaya, gerekli şifreleri almaya yetkili kılınmasına, olağan genel kurul toplantısında alınacak kararla sözleşme fesh edilmediği müddetçe her yıl aynı şartlarda, (bir önceki imzalanan sözleşme ile devletin belirlemiş olduğu tefe-tüfe değişim oranları dikkate alınarak)süresiz devam edeceğine,bu hizmetler karşılığında şirkete …….+KDV ödenmesine karar verilmiştir.
NOT: ÖNCEKİ DÖNEME AİT AİDAT BORÇLARININ KİME VE HANGİ AYLARA AİT OLDUĞUNUN AYRINTILI OLARAK KARAR DEFTERİNE YAZILMASI GEREKMEKTEDİR.
İSTENİLEN BELGELER
* İlgili tapu müdürlüğünden kat malikleri isim listesi
* Bina sakinlerinin adı soyadı, T.C. kimlik numaraları ve telefon numaraları
* Bina yönetim planı fotokopisi (özellikle bina altında dükkan, mağaza , ofis var ise tapu dairesinden alınmalıdır)
* Bina görevlisi adı soyadı ve telefon numarası , sgk dosyası ve şifresinin teslim edilmesi
* Karar defterinin şirkete teslim edilmesi